söndag 15 oktober 2017

Mitten av Oktober...






Mitten av oktober och de två senaste dagarna har bjudit på riktigt behagligt väder, hur det var innan dess orkar jag inte ens nämna. Allt är så vackert nu, jag är glad att bo på en plats där det finns mycket Lönnar, Ekar, Vildvin och andra lite exotiska träd och buskar. Inga såna med på dessa bilder dock då senaste veckan spenderats i sängen pga höstinfluensa. Var dock på en vacker färgstark solig promenad i dag men utan kameran. Sen får inte följa med lika mycket som förr nu blir det mest snabbfoton med mobilen som hamnar på Instagram, lika roligt båda två fast på olika sätt. Önskar er alla som tittar in här en fin vecka!


4 kommentarer:

Mamma C sa...

Önskar dig en ny fin vecka med.
Kram mamma c

Hajan sa...

Ha,ha med min mobil skulle jag aldrig kunna fota med.
Pensionärs mobil, alla gör det, men inte jag.
Men min är bra i alla fall andvänder den ofta för SMs med dottern.
Roligt att se dig här igen, det är inte ofta.
Alla kör ju med Instagram

kram från Hajan

Meta sa...

Helt underbara bilder så njutbara. Här är det nog lika dant med kameran men kanske det blir bättre när den fått vila ett tag.
Ha nu en fin vecka krya på dig och hoppas snuvorna ger sig
Kram Meta

Hajan sa...

Så länge det finns liv, finns det hopp.
Så får man tänka i min ålder.
Ha det bra och lycka till.