måndag 4 juli 2016

Balkongstyling...







Att styla en obefintlig balkong, går det? Eftersom jag själv saknar balkong testade jag att styla den lilla ytan i vår brandtrappa utanför vår lägenhet ville testa vad man kan göra på en sån liten plats då många balkonger i princip inte är större än en cykelkorg. Sagt och gjort så släpade jag ut diverse prylar och möblerade och insåg att vist en liten yta kan fungera bra för att få till sommarens myshörna. I det här fallet blev det en färgglad hörna i blått och grönt bland trädtopparna. Tyvärr var det ju i detta fall bara att flytta in sakerna igen då det trots allt bara är en brandtrappa som inte får blockeras och inte en riktig balkong.
 Önskar er alla en fin sommarvecka!

8 kommentarer:

Hajan sa...

Vet inte om det är brandtrappa eller inte, men snyggt är det
Du har fångat det som skulle fångas tycker jag.

Meta sa...

Du lyckades då få till det riktigt mysigt där skulle jag kunna mysa i flera timmar i solen.
Ha det gott och njut ute i naturen istället då.
Kram Meta

Mamma C sa...

Synd att du var tvungen att plocka bort allting. För en riktig fin myshörna fick du till.
Kram Mamma C

Maliva`s verden sa...

Fantastisk lekker styling K. Dette kan du, bare så synd du ikke kan nyte plassen over lengere tid. Klemz

HWIT BLOGG sa...

Fantastiskt fint och färgerna är sååå läckra, riktigt somriga! Du kan du, fortsätt styla!
Ha en härlig tisdag...
Kram från Titti

Anonym sa...

Du har lyckats bra! Brandtrappa eller inte:)
Syrran

Katta sa...

Jo Hajan och anonym! Det är en brandtrappa!

Katta sa...

Tusen tack Meta, Mamma C, Maliva och Hvit blogg <3