fredag 8 juli 2016

Alice in wonderlandish...








Ja faktiskt just lite Alice i wonderland-ish känslan infinner sig lätt när man på kvällen strax innan solnedgången befinner sig i Ulriksdals slottsträdgård bland blommor, tunnlar och labyrinter. Älskar att gå i slottsträdgårdar just på kvällen då det inte är så många besökare där så man kan gå runt med kameran och leka och fantisera mera. Har ju turen att ha en egen "Alice" som gärna figurerar på bilderna med. Gjorde ett liknande inlägg för ett par år sen men nu har min "Alice"blivit lite större och allt förändrar sig lite.
 Önskar er alla en fin fredag!

5 kommentarer:

Mamma C sa...

Stämmer precis med Alice i underlandet. Härlig magisk känsla i bilderna. Ha en fin lördag.
Kram mamma C

Hajan sa...

Så konstigt, min dotter har varit hos Dig före mig ser jag.
Tänkte just när jag såg Dina fina foton, vilket långt fint hår
din dotter har. Passar med ordet Underlandet.
Ulriksdal har jag nog aldrig varit i, men eljest har vi
vandrat i många vackra trädgårdar uppe hos Er.

Meta sa...

Hon är verkligen underbar på bild din Alice. så fint det är där på Ulriksdal. Härliga miljöer för de som inte har egen tomt att gå och strosa i.
Ha det gott och njut även söndagen
Kram Meta

lenaiwales sa...

Ja, ger verkligen en Alice i Underlandetkänsla.
Har aldrig varit vid Ulriksdal, får komma på min lista.
Ha en bra ny vecka!

HWIT BLOGG sa...

Åhhh så otroligt fina bilder! Nog är det Alice alltid...
Härligt att kunna njuta av de där fina trädgårdarna kvällstid, när det är lugnt och skönt.
Alltid en sann fröjd att kika in till dig!
Kram Titti