söndag 29 maj 2016

Morsdag bland Syrener och Styvmorsviol...







Vilken härlig dag det varit, försommar med Syrener som blommar sol som skiner, papper, penna, filt, kamera och förstås fika med ut i solen en riktigt skön morsdag.  Vi har ingen flagga så vi vimplar i stället dagen till ära, den söta termosen från Rice är en uppskattad   morsdagspresent, Syrenerna och Styvmorsviolerna är favoritblommor i min favoritfärg och en maskros jag sen blåste och önskade mig att få flytta in i huset i bakgrunden. I skuggan under trädet tecknar dottern och bara är.
 Hoppas ni alla haft en fin dag!

4 kommentarer:

Hajan sa...

Underbar text och fina bilder som vanligt. Skall köpa mig en termos
min är så gammal så den håller inte värmen längre.
ha,ha vi passar bra tillsammans, det har jag själv också
besvär att hålla värmen.
Min mors dag blev underbar med.
Hoppas på en bra vecka nu för Er.

Meta sa...

Härlig avslappnande dag det är väl så morsdag ska vara vi som flänger runt med och på alt annars.Syrenerna är då bara så mycket mer i år. Man kan inte annat än njuta avd et.
Ha en fortsatt fin vecka
Kram Meta

Mamma C sa...

Helt underbar söndag med andra ord. Allt är så vackert just nu med alla fina färger.
Kram mamma c

Mamma C sa...

Helt underbar söndag med andra ord. Allt är så vackert just nu med alla fina färger.
Kram mamma c