torsdag 14 april 2016

Hemma...







Vilka härliga dagar vi haft sol värme blommor och kvittrande fåglar, blir dock väldigt lite av tiden man har möjlighet att spendera ute. Cykelbanorna är i alla fall sopade så man kan utnyttja förflyttningstiden till utomhus :)  Fyllde år förra veckan fick en vacker Buddah-hand som får bära en av mina ringar, den vackra tapetpåsen från Sandbergs innehåller tapetrullar som jag har diverse planer med. Den rosa lemonaden med rosen smak köpte jag på en veganbutik på Söder, den smakar himmelskt kommer att bli många såna i sommar. Provdockan Daisy har ett nytt halsband jag gjort av gamla påskdun och några vackra snäckor. 
Önskar er en fin dag.

3 kommentarer:

Meta sa...

Grattis i efterskott då. det går fort nu så det gäller att hänga med i farten. Solen ger massor av energi och det är bra för det behöver vi alla.Så fina bilder du har som vanligt att visa oss jag blir glad av att kika in till dig.
Ha en fin och härlig fredag Och du njut våren i helgen
Kram Meta

Mamma C sa...

Ett stort grattis i efterskott. Även här är cykelbanorna sopade, så det är toppen att cykla till jobbet. Tjusigt halsband av fjädrarna och snäckskalen.
Kram mamma c

Hajan sa...

ÅH SÅ MYCKET FINT DU HITTAT, DET BLIVER JU
SÅ VACKERT OCH NÄR DET ÄR VÄLFOTOGRAFERAT BLIVER DET FULL EFFETK