fredag 4 mars 2016

Sportlovsfredag...







Fredag på sportlovsveckan, här har det inte varit så mycket till sportlov då vi både hållit oss hemma och varit upptagna av annat. Men i dag har jag lovat dottern att åka in till stan och ta hål i öronen, är väl lite av en sport det med att tränga sig fram i city, men det ska bli kul att se moderna metoder för öronhåltagning, det är inte som när jag var i hennes ålder och vi kompisar försökte ta hål på varandra med en tjock nål, isbit och en potatis :D någon som gjort det? Slutade alltid att man gick till byns tant med håltagningsmaskin ändå.  Önskar er en fin fredag!

6 kommentarer:

Meta sa...

Var på Stockholm jag med igår inte så farligt trångt tyckte jag.En härlig dag med mat/fika på Viener Caféet gott.Nu är jag hemma igen med massor av blötsnö som kom i natt fyyy.
Härliga bilder hos dig jag njuter av den fina blombilden på slutet
Ha en bra dag på stan
Kram Meta

Katta sa...

Nej det är sant Meta, inte farlig trängsel alls faktiskt i alla fall inte längs Kungsgatan där vi rörde oss. Kram

Mamma C sa...

Visst har man försökt att ta hål i öronen själv när man var liten. Men det slutade med att man fick gå till tanten i stan till slut.
Kram mamma c

HWIT BLOGG sa...

Ja guu så sitter hålen i öronen märkligt också ha ha!!
Hoppas allt gick bra...ha nu en skön söndagskväll!
Kram från Titti

kristen stewart hot sa...

What a good blog you have here. Keep Your Work Up....

Hajan sa...

Jaa, jag med ville ha nya hål i mona öron. De har växt ihop, har försökt att fixa själv, men det går inte. Det dummaste av allt är att
här på landet gjorde frisörskorna det, men de har slutat med det också. Har frågat på Guldfynd inne i Norrköping, men de har aldrig gjort det, svarade de. Sund för jag har redan snygga örhängen kvar.
Vi hade en färghandel förut, som gjorde mina förra hål, jag solade
där också i Solarium. Där har det blivit ett konditori i stället,
nog ingen ide att fråga dem, skit att bliva gammal.
Finns ju inga snygga "klipps " tycker jag.
måste även berömma dina fina sammansatta bilder.
kram Hajan