måndag 28 mars 2016

Jag gör slut med påsken...








Herre jösse vad tiden flyger iväg! Har hela påsken tänkt att jag ska göra ett inlägg men har faktiskt inte hunnit med och så helt plötsligt är det kväll och annan dag påsk och jag inser att nu är det dags att göra slut... med påsken för detta år. Så här kommer de sista påskbilderna för i år och några bilder från naturen tagna i dag, när både Blåsippor, Snödroppar och Krokusar blommar och bina börjar jobba. Hoppas hela våren kommer att bli lika vacker som dagen varit. Ha det gott!

6 kommentarer:

Hajan sa...

Det gör inget man bor ju inte i datan, Jaa jag vet att jag är
driftig, men jag har ju inget annat att göra. Datan har blivit ett
stadigt sällskap kan man säga.

Nu tittar solen in genom mitt sovrumsfönster, det är välkommet.
Ha det bra önskar Hajan

Meta sa...

Spå fin bild du fick på vita dubbla snödroppen. Försökte en lång stund men gav upp, de tittade bara i marken. Här är ganska så fint väder men bättre i helgen
Ha en fin dag
Kram Meta

Katta sa...

Tack Meta! Fick offra mig och lägga mig på marken för den bilden :D /Katta

Mamma C sa...

Dagarna går fort när man har ledigt. Riktigt härliga vårbilder du visar.
Kram Mamma C

Browneyedgirl sa...

Samma här :) Dags att lämna påsken och på riktigt välkomna våren. Så himla fina bilder du visar :) Ha en fin dag.

tankar o bilder sa...

Hej hej!

Fina bilder!

Trevlig lördag :)