söndag 21 februari 2016

Skaparsöndag...






Skaparsöndag i det rostigt rosiga hemmet och då skapas det i allt från ull till tyg till papper, har börjat teckna mer och mer igen och det har alltid varit en favoritsysselsättning men som jag nästan helt kommit från under några år. Videkissarna i koppen är så söta, de har jag sparat från videkvistar i bukett som gjort sitt, de får vänta tills jag börjar påskpyssla så blir de kanske videägg eller något annat dekorativt. Vad gör du en söndag som denna?
 Ha en fin söndag!

3 kommentarer:

Meta sa...

Så söt liten krabat på sista bilden. Vide ja det kanske man ska se efter snart. Hade också tänkt göra ägg i år, förra året hann jag inte med. Här är en ganska så grå dag solen kämpar med att komma fram kanske frampå dagen vi får se den vore skönt. En väninna kommer på fika kanske vi tar en promenad genom området. Behöver gå för min rygg börjar krångla igen
Ha nu en fin och skön söndag
kram Meta

Arja sa...

Halloj Katta!
Men å vilka söta små videkissar, blir fint på påskäggen.
Här gör jag allt möjligt idag, tvättar,plockar undan & hämtat
yngsta sonen från kompis på sliriga skogavägar puh... och pysslar
hihi med fjädrar, kanske att det hinner bli klart och ett inlägg
ikväll :O)
Njut Söndagen kram Arja

Mamma C sa...

Här har inte pysslats utan lekts rätt så mycket. Sedan är det sjukstuga här också.
Kram Mamma C