söndag 13 december 2015

Välkommen Lucia...









Glad Lucia på er! 
Här kommer ett litet Luciahjärta från mitt lilla hjärta som lussade järnet på sin skola i fredags med genrep sju på morgonen och sen tre uppträdanden, själv var jag glad att få finnas med som hjälpreda till alla duktiga barn och ungdomar i bakgrunden fast morgonen var tidig. I dag lagom till Luciaafton har äntligen lite lagom kyla och frost kommit till vår stad, jag gillar det och det känns äntligen tillräckligt kallt för att provsmaka glöggen och jag kör min favorit från flera år med smak av chili och choklad.
 Ha en fin dag!


5 kommentarer:

Meta sa...

Söta dottern så klart. Saknar lite det där firandet på skolan, tidig morgon kokandes kaffe och glada barn.Men allt har sin tid. Nu får det bli Tv istället för barn och barnbarn bor för långt bort för att komma.
Ha det gott på Lucia och vila ut efter firandet
Kram Meta

Hajan sa...

Åh Du har egen Lucia förstås. Jättefin bild via spegeln.

Hoppas på en bra dag, bland alla dina blommor, både levande och växtrika.

Mamma C sa...

Såg bara lucia på tv:n. Kul att få gå och titta på ett riktigt tåg. Den glöggen vet jag inte om jag smakat någon gång. Men kombon lät riktig god.
Kram Mamma C

HWIT BLOGG sa...

Så söt lucia! Det var verkligen en fin lucia morgon på tv också detta år...Glögg med chili, hm...det borde jag gilla!
Vinterkram från Titti

G:a Affären sa...

Det var länge sedan ditt hjärta tog av sig luciakronan, men jag måste
få skriva att hon är så söt! Och vilket vackert hår!
Kramar /Cia