söndag 13 september 2015

Tillbaka i September...





 
Det blev en lång oplanerad paus från bloggandet, med en kraschad dator och livet som kom emellan. Har ju dock funnits på instagram dagligen för er som följer mig där. Tack till er omtänksamma följare som hört av er och undrat. Ser ut som hösten bestämde sig i går att just den här helgen är det dags för mig att anlända. Gör inte mig så mycket då jag gillar höst, just bring it on. Ser fram emot veckan som kommer då min underbare son fyller 16, tänk vad tiden går. Önskar er en fin söndag och en bra vecka som kommer!

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Underbara bilder som alltid här hos dej,
Fin Söndag till dej!
kram Kathrine

Mamma C sa...

Har inte insta så jag har undrat vart du tagit vägen. Men nu vet jag och kul at du är tebax.
Kram Mamma C

Meta sa...

Så vackra bilder med en glad höstfärg.Visst är det så ibland men det gör inget bara du kommer hit igen jag saknade dig
Ha det gott i september
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Japp här har också datorn havererat och ställt till det! Så himla trist...
Kul att du är tillbaka och med jättefina bilder också!
Kram Titti