torsdag 17 september 2015

En oas i eldiga färger...






 
I går hade vi ett alldeles underbart septemberväder och jag hade möjligheten att få besöka en väns koloniträdgård. Fick förmånen att vara där själv med kameran en stund innan ägaren kom och det var en härlig känsla att landa i denna oas som nu börjat klä sig i höstens vackra eldiga färger. Här satt jag ett stenkast från stadens stress och bara njöt av tystnaden och allt det vackra rena medicinen för både hjärta och hjärna.  Kommer mer bilder från denna plats framöver, ha en fin dag alla!

4 kommentarer:

Meta sa...

Ja du jag vet hur det känns helt underbart. Tycker verkligen du ska ställa dig i kö, det tar ju en tid i Stockholm har jag förstått.Men som du sa läs på deras lagar och regler.
Lycka till med letandet
Kram Meta

Hajan sa...

fina bilder som vanligt. Färgsprakande och så fina växter,
men vet jag tyckte mycket om det vackra bordet.

Mamma C sa...

Fortfarande är det färgsprakande i våra trädgårdar och det är ljuvligt.
Kram mamma C

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder som alltid .Önskar dej en skön och härlig helg .Kram Rita