onsdag 29 juli 2015

Den röda tråden är grön...




 



 
Den röda tråden är grön i dagens bloggpost och jag hänger fortfarande kvar i att visa bilder från Mariefred som tog mig med storm och gjorde mig hänförd av alla vackra hus och innergårdar. Älskar verkligen hur de vågat satsa på så mycket färger i helt underbara nyanser överallt även om det blev just grönt på de här bilderna. På nedersta bilden ser man utsidan av Skomakargårdens bed and breakfast som var så mysigt och där tänker jag ta in med min dotter och bara njuta av den vackra innergården någon gång.
 Önskar er en fin dag!

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Har aldrig varit i Mariefred men av dina bilder ser det helt fantastiskt ut.
Kram Mamma C

Meta sa...

det är en helt underbar miljö där skulle kunna tänka mig att bo där.Helt i min smak. Nu blir jag sugen att åka dit igen
Ha det gott
Kram Meta

hemma hos lilla mej sa...

Har aldrig varit i Mariefred ! Men av dina underbara bilder så ser jag att dit vill jag ju åka !!!! Ha det gött Kram Rita

Fågel Blå sa...

Tack för alla underbara bilder, ja Mariefred är så fint!
Kram Kathrine

Mycket annat & lite betong sa...

Mariefred är en favorit!
Vi har både åkt dit med egen båt och med ångbåt från Stadshuset. Senast var vi där på valborg med husbil.

Kram Agneta

Högagärde sa...

Härliga gröna nyanser. Grönt är skönt.

Ha en finfin helg
Elisabeth