måndag 29 juni 2015

Details...






 
Försöker alltid hitta ett tema i mina bilder innan jag skriver texten... funderade här om det skulle vara orange men alla bilderna har ju inte något orange så det fick bli detaljer som var den röda tråden. Men tittar man riktigt noga är det ändå bara en bild som inte har något orange i sig, den med skärbrädat och salladsbesticken för blommorna på glasen i sista bilden har ju faktiskt lite orange i sig med :) 
Apropå detaljer och skärbrädat, är det någon fler än jag som tycker sig se konturerna av en katt i mönstret? Den gamla retromuggen är en Staffordshire som vi hade på landet när jag växte upp den är som sommaren självt för mig. Hoppas ni njuter så mycket ni bara kan av sommaren nu därute för det gör jag, ha det gott!

4 kommentarer:

Meta sa...

Fina bilder som vanligt. den sista frestas jag mycket av ska hem och baka idag får nog bli en kaka också.
Visst är det mycket jobb med kolonin just nu men vi trivs och det känns bra.
Ha det gott i veckan
kram Meta

Fågel Blå sa...

Underbara Bilder!
Fin vecka
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Klart man njuter av sol och värmen som börjar ta fart nu. Finfina bilder som vanligt när man tittar in här.
kram Mamma C

Hajan sa...

Håller med Dotter min, set är alltid en fröjd att hälsa på hos Er.
I går hade vi jättefint väder, vi satt på balkongen och åt vår förrätt i går,
men middagen flyttade vi in oss i ltgn och ro, tyckte jag.


vackra bilder som vanligt
kram från Hajan