fredag 29 maj 2015

Inredningsfunderingar...





 
 
Får väl börja med att erkänna att jag varit lat med min blogg senaste tiden men så är det ibland, saker och ting kommer emellan. Bjuder i dag på en liten smygglutt från det nymålade sovrummet och jag börjar nog känna mig bekväm med det vita ljusa. Färg tar jag ju in med detaljerna och med detaljernas färg går det ju lättare att ändra karaktär efter humör eller årstid och just nu är det mest grått och ljusblått som accentfärger så det ska kännas så där somrigt, ljust och lätt är min tanke men lite svart kommer jag nog aldrig undan för det skapar lite djup och tyngd tycker jag vilket jag behöver för att känna mig grundad. Det var allt om mina färg och inredningsfunderingar för i dag ;)
 Önskar er alla en fin helg!

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Jag gillar svart och målar både det ena och andra i den färgen nu. Men ljust på väggarna ska det vara.
Ha en fin helg.
Kram Mamma C

Meta sa...

De där favorit färgerna kan man aldrig hoppa över hur man än försöker. Det ser fint och bra ut på dina bilder, du kommer säkert att njuta av det lång tid fram över
Ha en fin söndag
kam Meta

Hajan sa...

Svårt att komma in till Dig i dag, datan är verkligen trö
men det är inte bara hosd Dig.
Så mycket SKIT de försöker prångla på oss,
jag tyckedr det inte är klokt vad de försöker att luras.
ha en bra dag nu
Hajan

G:a Affären sa...

Vita väggar är alltid en bra bas! Och visst är det då lätt att ändra stämning med färger till det vita. Jag har alltid gillat din lite bohemiska stil, och det ser du ut att ha här också. Skåpet/hyllan gillas liksom den väldigt fina bilden på dottern!

Kram /Cia