fredag 3 april 2015

Påskharen har varit här...

 


 

 
Jag måste nog ha varit snäll för påskharen kom även till mig i år med ett fint plåtägg med franska chokladägg och andra godsaker i. Hemmablind måste jag ha blivit med för ägget låg framme i ett dygn utan att jag såg det  :D och inte bara jag fick ägg vår söte lille pälsboll fick ett eget med pumpakärnor i, gissa om det var uppskattat.  Senare i dag blir det kidsens tur men de äggen ska gömmas riktigt ordentligt först för det måste ju vara en lite utmaning.
 Ha en fin fortsättning!


3 kommentarer:

Meta sa...

Jag har nog inte varit snäll för här finns inga ägg alls. den är ju för söt eran pälsboll
Ha en riktigt fin Påsk
Kram Meta

Hajan sa...

åH SÅ SÖT DEN LILLA ÄR PÅ sKÄRTORSDAGEN, HADE INTE DU SATT PÅ HONOM ELLER HENNE ETT DIADEM EN GÅNG FÖR LÄNGE SEDAN.

HA EN BRA PÅSK ÖNSKAR Hajan

Katta sa...

Hajan! Det var nog vår förra hamster du tänker på som hade en midsommarkrans på sig en gång :) Kram