måndag 23 mars 2015

Vårblommor...





 
En liten vår/påskgrupp gjorde jag mig i helgen. Min plan var ju att den skulle få pryda uteplatsen utanför vår dörr men men så jag bedrog mig, det har blivit så kallt och i dag haglar det småspik eller nåt annat kallt och vasst så den får allt stanna inomhus och lysa upp tillvaron inomhus i stället. Den här lilla gruppen består av vita Pärlhyacinter, Vitsippor, rosa Tulpanlökar och plättar i luften för att de den lite grönt. Ha en fin vecka alla och tusen tack för alla fina kommentarer om bilderna i förra inlägget!
 

6 kommentarer:

Hajan sa...

Dessa fem bilder lyfter jag på hatten för, Jättevackert
det bliver så fint med din märka bakgrund.
Topp 10 för Dig

Meta sa...

Vilken härlig vårkänsla du bjuder oss på det behövs verkligen i isvindarna och kylan
Ha en fin vecka på fredag blir det mässan i Kista
Kram Meta

Life by ScienceHelena sa...

Vilken sagolikt snygg kruka till din uppsättning!

Mamma C sa...

Nu måste jag köpa hem lite vårblommor och göra lite påskfint. Blev jättesugen efter dina fina bilder.
kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Lovely bilder som alltid inne hos dej!
Fin Söndag till dej
Kram Kathrine

Maliva`s verden sa...

Dine vakre bilder gjør meg GLAD! Ønsker deg også en fin påske med masse sol, godis og god musikk i ørene. Har du musikktips er jeg takknemlig for det...hihi. Klemz