söndag 1 mars 2015

Det vackra...

 





 
Första mars ser jag alltid som första dagen på våren även om det både fortfarande kan vara kallt och snö på vissa ställen, i alla fall ser jag den som startskottet på förberedelse på våren som nu kan komma bit för bit. Här har snödropparna kommit och man kan se lökväxter börja sticka upp ur rabatterna både här och där, men trots det väljer jag ändå att visa det vackra grå. Kanske jag är lite konstig som tycker detta vissna, torra, skrynkliga är vackert men då står jag för det i så fall, varsågod och hoppas någon tycker som jag :)


6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder .Tycker att det har blivit Mars så himla snabbt.Ha en skön söndag .Kram Rita

Meta sa...

det finns många bilder som är vackra fast man inte gillar det i naturen eller vad det är någonstans. Blommor kan vara vackra i sitt förfall, speciellt tulpaner tycker jag
Ha en fin söndagskväll
Kram Meta

Arja sa...

Halloj!
Då är du som jag, tycker också att det är så vackert :O) Här har det snöat mest hela dagen, tyvärr.
Kram Arja

Hajan sa...

Det är ju ypperliga bilder.
Det är verkligen vackert i vår natur nu. Du är en jätteduktig
fotograf. Det är en fröjd att
titta in hos Dig.
Eftersom jag själv är gammal och
skrynklig så gillar jag dina fina
bilder ännu mera.
kram från Hajan

Mamma C sa...

Idag har det snöat men efter helgen ska det bli varmare. Och det vill vi ju så att allt blir grönt och vackert igen.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Jaa, det är otroligt vackert med det som blommat över. Och mer intressant för ögat!

Kramar /Cia