söndag 1 februari 2015

Sagovärld...



 
 
 

 
I bland är det riktigt skönt med tråkväder på söndagarna, en bra ursäkt att få stanna inne och bara va eller att få skapa. Idag har jag och min kamera lekt med känslan av sagovärld, det har vi ju i och för sig gjort förr så det är inget nytt men det är lika roligt för det. Boken med den sagolikt vackra Snövit i bakgrunden är illustrerad av Benjamin Lacombe, Fil de Fer-kronorna är gjorda av mig och de små glasflaskorna innehåller förstås älvglitter och annat magiskt.
 Ha en fin ny vecka som kommer allihopa!

7 kommentarer:

Meta sa...

Det är en fin krona du gjort. Att leka sig bort en stund är härligt lite väl sällan man gör det bara.
Vackra bilder.
ha en fin början på veckan
Kram Meta

Hajan sa...

Jaa, jag håller med Du kan konsten att leka dig bort
bland blommor smyckesaskar osv.
Jättefina bilder som vanligt.

tack från Hajan

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhh så vackra kronor vad duktig du är,
inspirerande bilder som alltid hos dej,
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Magiska bilder som får en med till fantasins värld.
Kram mamma C

Rost och rädisor sa...

Supersöta kronor och vackra bilder.
Allt gott
Anette

HWIT BLOGG sa...

Fantastiska bilder! Älskar den dova färgen i dom...verkligen fint Katta!
Ha en fin dag!
Kram,
Titti

G:a Affären sa...

Tror det är riktigt nyttigt att leka och skapa. Och jag vet att du besitter den konsten! Det visar inte minst den vackra koronan.

Kramar /Cia