söndag 22 februari 2015

Glömde bort...





 
I bland så glömmer man helt enkelt bort den, bloggen. Men det gör inte så mycket för den finns ju där och jobbar i det tysta ändå. I dag är det i alla fall dags för ett nytt litet inlägg, som inte handlar om någonting särskilt alls utan som bara är ett utlopp för min lust att skapa i bild. Önskar en fin kväll och en fin start på den nya veckan som kommer till alla er som tittar in här och så påminner jag om att jag finns ju på instagram  (länk längst upp i högerspalten) med för den som vill se lite tätare uppdateringar ur min vardag.

6 kommentarer:

lenaiwales sa...

Kul med lite fina bilder!
Är andra bilden brevsprättare?
Ha en trevig kväll!

Katta sa...

Nej Lena i Wales, det är hattpinnar på andra bilden :) Trevlig kväll till dig med.

Arja sa...

Halloj!
Vackra bilder, blev lite kär i fjädern hihi. Nu följer jag dig på insta :O) Vilken tecknare du är, så vackert ♥
Kan du visa mer av det du tecknar/målar?
Kram Arja

Meta sa...

Fina bilder som alltid. Kul att du kommer ihåg oss, för jag väntar på att få se dina fina bilder.
Ha en fin början på veckan
Kram Meta

Viola sa...

Samma här, dammade av den igår efter 2,5 månad, härliga bilder som alltid, ha en fin vecka, kram

Anci sa...

Idag är min favorit den nästa sista bilden :)

Kram
Anci