söndag 11 januari 2015

Pimpade askar...





 
Länge sen jag hade något DIY här på bloggen men plötsligt så händer det :) Köpte några rullar handtryckt papper från Danska Bungalow och pimpade mina askar med gamla fina julgranskulor i, tycker de är så värda att vila i något vackert.  Just de här lådorna valde jag att endast klä locken till. Började köpa dessa papper redan innan julen för inslagning och det har verkligen gett mersmak att dekorera olika små lådor för att använda till förvaring av smycken, hemligheter och diverse ting, blir så mycket roligare och vackrare att förvara sakerna då, de kan till och med få stå framme om man har plats. Ja det är lite av vad jag sysslat med inne i värmen denna blåsiga snörika helg. P.S. finns färdiga såna lådor att köpa med för den som föredrar det D.S.

5 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Så fina askarna blev, den sidan skall jag ta och kika på.
Ha d gott kram Arja

Meta sa...

Det blev så fint med snöret om och tyllbanden i kulorna. Det är nog sånt som inspirera en sån här ovädershelg
Håller med om att det är mödan värd att ha fina askar till sina saker. Jag blir glad av det
Ha en fin vecka
med lite vinterkänsla
Kram Meta

Fågel Blå sa...

Underbara askar, passar så fint att förvara Julkulorna i!
Fin Söndagkväll till dej
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Vilka askar du gjort och vilka vackra julkulor.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Dedt är nog inne nu att göra
fina emballage. Snyggt bliver det med. Det var jättesnyggt