torsdag 22 januari 2015

Jag ser...






 
Om man går sakta och lyfter blicken ser man mycket, ja det fattar väl vem som helst men det är ju inte alltid man tar sig tid till det. Jag gillar ju detaljer både i natur och arkitektur och saker kan förändras i sitt utseende när skymningen faller. Jag bor ju i huvudstaden men jag åker aldrig tunnelbana, jag går cyklar eller tar bussen annars ser man ju inget. Vist det finns några vackra t-bane stationer här och var men det händer mer utanför fönstret om man tar bussen och jag vill se, jag är vaken och nyfiken då jag åker och vill ta in allt jag då får möjligheten att se, det är roligt att betrakta människorna med. I dag har vi ett riktigt vitt och vackert snötäcke och jag hoppas på att få möjligheten att gå ut och ta in det vackra i mitt sinne.
 Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Meta sa...

Så vackra bilder den första och sista gillar jag skarpt. Träd älskar jag att titta på och fota.De är såå vackra mot himlen med alla sina kala grenar i ett enda virrvarr
Ha en härlig dag idag och hoppas du hinner ut, vi får lite snö med idag
Kram Meta

angie sa...

vad bra bilder och inspiration !!! älskar hälsningar från angie från Tyskland

Hajan sa...

kära lilla vän, vilka underbara bilder, så vackert.
Det är som du säger ibland ser man inte allt, som man borde se.
Du är duktig med just detaljer tycker jag.

stort tack, kram hajan

Mamma C sa...

Ja, det finns mycket vackert runt omkring en som man inte alltid ser. Finfina bilder du tagit.
Kram Mamma C

Anci sa...

Den första och sista bilden är magiska !

Kram
Anci