fredag 16 januari 2015

Friday on my mind...


 

 
Tror inte att många av er missade att det var Tulpanens dag i går men eftersom jag inte gjorde något inlägg här då så kommer det Tulpaner i dag i stället och jag tycker ju faktiskt att Tulpaner kan man ha alla dagar denna tiden på året, de lyfter ju vardagen en smula de läckra krispiga blommorna som finns i alla möjliga färger och stilar och piggar upp. Nu ska jag göra min fredag och sen blir det obligatorisk somna i soffan- fredagskväll ;)
 Happy friday!


5 kommentarer:

Meta sa...

Fina bilder och jag som glömde köpa tulpaner,
Ha det gott i helgen hoppas vädret blir bättre
Kram Meta

Jannibele sa...

Herlige bilder! Hos meg er det tulipandag nesten hver dag:)Ha en trivelig helg!

Mamma C sa...

Rätt skönt att somna framför tv:n.
Kram Mamma C

Arja sa...

Halloj!
Håller med tulpaner i massor oavsett tulpanens dag eller inte!
Så läckra stolarna är, gillas skarpt :O)
Ha d gott Kram kram Arja

Mycket annat & lite betong sa...

Visst är det härligt med den tulpantid som är nu!
Skönt fredagsmys att somna i soffan.

Kram Agneta