lördag 22 november 2014

I novemberljus...





 
Med mycket som händer i livet just nu på gott och på ont hinner man inte med att ha med bästa vännen Mr Canon så som jag brukar så jag har letat fram bilder från november för ett år sen, man är ju lite av en samlare och samlar på sig både bilder och annat. Det är ju inte heller den roligaste tiden på året att fotografera då det naturliga och vackra dagsljuset befinner sig någon annanstans på jorden och att fota med blixt gillar inte jag. Funderar på att besöka fotomässan i dag då den är i lokalen bredvid gymnasiemässan som sonen ändå ska besöka och på så sätt slå två flugor i en smäll. Kan vara kul att se vad proffsen gör och har att jobba med. Ha en fin dag alla!

5 kommentarer:

Hajan sa...

Jag har äntligen fattat hur jag får bort blixten på min kamera.
Det enklaste när man är läskunnig,
så tom man är i bollen emellan varven. Vojne, vojne hur skall detta bli ? Så vackert det blev på dina ljus, De kommer fram ett i taget, smyger sig fram kan man säga. Ha nu en trevlig helg, och hoppas Du hittar det Du söker.
Trevlig helg önskar Hajan

Anci sa...

Här gillar jag massor ! Färgen i bakgrunden på första bilden, dina hattnålar, koppljusstaken och ljuset med text (var har du köpt det ?).

Ha en fortsatt skön helg !

Kram
Anci

Katta sa...

Tack Anci :) Koppljustaken har jag gjort av en gammal loppis-kopp och en gammal kakform jag limmat fast upp och ner under med limpistol, lätt som en plätt :) Kram

Mamma C sa...

Hoppas din lördag blev bra och att utställning gav inspiration.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Åhhh vilka vackra bi
lder du bjuder oss på!
Fin Söndag till dej
Kram Kathrine