tisdag 4 november 2014

En grå novemberdag...




 
Har gått en period när min kamera legat i vila nu, har inte riktigt haft den rätta inspirationen mest beroende på att jag inte riktigt vet vad jag ska fota för något. Så fort det dyker upp i mitt huvud brukar jag gå igång och då vill jag aldrig sluta knäppa. En anledning till avsaknad av inspiration just nu är förstås att det blivit så mörkt och grått en annan att det inte riktigt hinns med för mej. Satt dock och tittade i mina gamla fotomappar härom kvällen och hittade dessa gamla collage som jag bjuder på i dag, hoppas ni gillar denna "gamla skåpmat"!
(klicka på bilderna för att se dem lite större)
 Ha en fin dag!

5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Man blir glad av dina fina bilder,du är så duktig att ta fina bilder!
Fin vecka till dej
Kram Kathrine

Anci sa...

Även november kan vara vacker !

Kram
Anci

Meta sa...

Dina bilder sprider glädje och en viss ro det gör att jag älskar dom och kan se hur mycket som helst både gammalt och nytt.
Ha en fin

Hajan sa...

Kära bloggvän, jag älskar dessa collage av bilder.
Har nyss lärt mig det själv
dessa bilder eller skåpmat är ju underbara.
Tusen tack för dem,

Harriet

Mamma C sa...

Inget fel på bilderna. Det är underbara.
Kram mamma C