fredag 3 oktober 2014

Lägg upp fötterna, det är helg...






 
Är inne i en hektisk period då allt bara snurrar så fort just nu. Hinner inte blogga som jag brukar men jag har heller inget krav på mej själv att det ska göras oftare än jag hinner eller känner för. Hinner inte heller med kameraturer som jag brukar, försöker hitta ett lugn som jag kan landa i när tiden räcker. Så ibland känns det skönt att inse att det är fredag och nu kan jag landa i soffan med fötterna upplagda, datorn i knät, doftljuset  är tänt och här kan jag nu göra både kväll och helg helt kravlöst.
 Önskar er alla en skön helg!

7 kommentarer:

Hajan sa...

lilla vännen tag det lugnt, vi
hinner. na., de kommer när du får över lite mer tid.
Har Du ritat den ststa bilden? Jättefint tycker jag

Meta sa...

Vad häftig den bilden med pojken var. Minns att jag en gång såg någon målat ett ingångshål till ett råttbo i sin trapp hur häftigt som helst.
Sånt gillar jag
Önskar dig en skön helg
Kram Meta

Katta sa...

Nej Hajjan, det är inte jag som målat den bilden utan någon okänd som målat det under E4:an vid Hagaparken. Men fin är den :)

Anci sa...

Jag önskar dig detsamma !!

Den 3:e bilden är verkligen talande (och bra).

Kram
Anci

Flower of Fame sa...

Skönt att inte ha krav på sig själv. En fin dag till dig. Kram Pernilla

Mamma C sa...

Ha en fin och skön helg nu. Och varva ned och bara va.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Känner så väl igen din beskrivning, jag känner mig som en av stolarna vid uteserveringen; slut på aktiviteter, tack. Kanske det är därför jag tycker så mycket om den bilden, den berör.

Kramar
Cia