lördag 20 september 2014

Skönhet för mej...






 
Blommor kan vara vackra, även då de inte är så där klassiskt och blommigt vackra. En liten kvist med bär kan tilltala mej mer än en blomma ibland eller en lite bitchig taggig kapsel i de rätta färgerna där det gröna övergår till lila. Till och med den vissnade mörklila Astrantian har nåt vackert över sig innan den plockas bort ur sin vas. Den har nu gjort sitt och finns bara kvar på bild numera men nya blommor och kvistar ska ta dess plats i vasen för något bör där alltid finnas. Låt det blomma!
 Det här är skönhet för mej.
Ha en fin dag!
 

12 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Ja låt det blomma! Visst är en enkel kvist vacker, det behövs inga överdådiga buketter!
Jättefina bilder...
Önskar dig en fin helg!
Varm höstkram,
Titti

Arja sa...

Halloj!
Håller med det enkla är oftast det vackraste. Gillar dina bilder :O)
Ha d gott kram Arja

Villrose sa...

Kjempesøte de du viser :-)

Meta sa...

Verkligen vackra skönheter hos dig. Det gäller att ta vara på och vara oppservant på det som finns runt oss.
Önskar dig en fin söndag
kram Meta

Fågel Blå sa...

Hej!
Ofta är det som är enklet vackrast,
så är det!
Fin Söndag till dej!
Kram Kathrine

Anci sa...

Jag tror att du kan få det mesta att bli vackert !

Kram
Anci

Rantamor sa...

Många fina foton på denna blogg...

Tjingelingen från Rantamor.

Hajan sa...

man kan nästan tro Du trätt upp bären på denna gren. Så ofantligt vackert.
visst är det enkla, det vackraste
av dem alla.
Du är en "fena" att göra vackra bilder,

Fia sa...

Håller med, höstvemod när det är som bäst ♥ Kram fia

Katarina sa...

Hej :) Vad roligt och tack för att du kikar in och kommenterar på min blogg.
Du tar fantastiskt fina bilder.
Nästa helg ska jag och min sambo åka ner till Stockholm och gå på Orup på Börsen. Det ser jag mycket fram emot. Jag hoppas på fint väder. Kram Katarina :)

Mamma C sa...

Håller med alla innan som lämnat en kommentar. Att det enklaset är oftast det vackraste.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Med din blick för det vackra växer det till skönhet!
Jag gillar dina bilder, och växter!

Kramar
Cia