måndag 22 september 2014

Dunder brak och pom pom...






 
 Så i går kom den då med dunder och brak, markeringen som visade på att här och nu tar sommaren slut och hösten tar över. Saknar redan den fina sensommar vi haft men ser ändå fram emot när frosten kommer, gillar inte regn men kylan kan vara skön på sitt sätt. Här är några bilder från my casa senaste veckan då vi firat den 15 årige sonen vid två tillfällen därav dessa pom pombollar hängande som ett tecken på fest.
 Ha en fin vecka alla!

6 kommentarer:

Hajan sa...

trodde att åskan hade gått först, när jag läste om Pom,Pom
.

fina bilder som vanligt, här är det
halv storm i dag. Jag väntar på mitt barnbarnsbarn Axel.
Roligt han är 13 månader nu ha,ha.

trevlig vecka önskar jag nu

Meta sa...

Riktiga stämningsbilder. Kan behövas när det brakar och regnar som värst
Bäst att hålla sig inne i stugan och njuta av bilder på datorn
Ha en skön kväll skall visst bli bättre då.
Kram Meta

Fågel Blå sa...

Härliga bilder som alltid här hos dej,
ja idag har det vart ett riktigt Höstväder här hos oss, det har regnat och blåst och vart så kallt! vi får nog vara glada för att vi har haft så fint i September för bu är det nog slut med det!
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Idag fick man skrapa rutan på bilen. Så nu är det höst på riktigt.
Kram Mamma C

lenaiwales sa...

Fina bilder! Hösten verkar ha kommit till Sverige, t o m frost redan, har jag hört!

Maliva`s verden sa...

Elsker fargekombinasjonene dine.....og bildene så klart. Godt å ha deg på instagram også. God høstklem til deg fra meg