söndag 24 augusti 2014

Svart-vitt fast i färg...





 
Svart och vitt fast i färg kan man väl säga är temat på dessa bilder och att det är inomhusbilder förstås. Hade ju inte de soligaste av dagar veckan som gick. Fick ett ryck med penseln och målade om mitt bord jag förvarar krukor på och det blev rutigt, inte så där schackrutigt utan mer på diagonalen. Blev helt ok i den redan svartvita hallen där även vår lilla hamster bor, det är han som pussas så kärt på övre bilden av sin matte :)
 Ha en fin dag!

10 kommentarer:

Villrose sa...

Rust er fint til svart/hvitt!

Fågel Blå sa...

Det blev superfint med Shackrutorna, så duktig du är, och tack för tipset!
Fin dag till dej
Kramar Kathrine

Hajan sa...

Shackrutorna jättefina, men dottern med den lilla
Hamstern bliver 10 poängaren i dag

jättefina bilder som vanligt.

Mamma C sa...

Gillar schackrutor skarpt.
Kam Mamma C

Flower of Fame sa...

Så fint det blev. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Flower of Fame sa...

Så fint det blev. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Meta sa...

Du tar så fina bilder och jag blir glad när jag ser dom. Bordet ser ut att vara jättefint. Jag är förtjust i grått svart och vitt.
Ha en fin vecka
hoppas vi slipper regnet
Kram meta

lenaiwales sa...

Underbara bilder att njuta av i ett höstlikt Wales!

Högagärde sa...

Så snyggt det blev med rutorna på bordet. Verkligen lyckat.

Allt gott
Elisabeth

G:a Affären sa...

En älskad hamster, så gulligt!
Bordet blev så fint, jag har haft samma tanke men aldrig kommit till skott. Det blev väldigt fint!
Kramar
Cia