lördag 30 augusti 2014

Augustiminnen...






 
Lite blandade bilder från Augusti bjuder jag på i dagens inlägg. Augusti som var både hett, kallt, regnigt och varierande på alla sätt och vis. Men bjöd på vackra blommor och mycket frukt på träden. Personligen kan jag inte få nog av de starkt rosa Japanska Anemonerna, jag bara älskar dem så sagolikt vackra som de är. Grannens katt kikar nyfiket på vad jag sysslar med, dottern gör nån slags dans i slutet av sommaren och Kärleksörten som format sig nästan som ett hjärta. Nu går vi snart in i det riktiga höstlunket, ja för min del har det redan smugit sig på men jag gillar det.
 Ha en fin helg allihopa!

6 kommentarer:

Anci sa...

Det ser ut som en fin augusti för dig på dina bilder :)
Jag gillar kärleksörten.

Kram
Anci

Fågel Blå sa...

Så Vackert, ja tänk vad sommaren gick fort, nu är snart hösten här igen,
Vad stor din dotter har blivit,
Fin Helg till er!
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Fina bilder från Augusti. Ha en skön och bra lördag.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Så underbart från sensommarträdgården. Ljuvliga bilder.
Så broligt att dottern vill vara med på bild.
Tusen tack

Hannis sa...

Visst är det härligt med allt som blommar.
Nu ser jag fram emot höstmyset.
Det är något speciellt med den där höstlunken som infinner sig=))

lenaiwales sa...

Fin augustikavalkad! En verklig blandad månad.