måndag 14 juli 2014

Vid Ulriksdals slott...







 
Man kanske inte kan anklaga mej för att vara en för flitig bloggare just nu men sommaren har kommit emellan. Då blir det som det blir och bilder kommer då de kommer. Dessa bilder är tagna av mej vid Ulriksdals slotts vackra omgivningar en kväll då de flesta besökare gått hem, det är då jag trivs bäst att gå runt med min kamera på såna platser. Numera kan man även följa mej på Instagram där jag då och då lägger in lite random vardagsbilder ;)
 Kram!

8 kommentarer:

Meta sa...

Håller med dig att det är bättre att fota när man slipper en massa folk som inte har vett att flytta på sig fast de ser att man vill fota just där. Ulriksdal är väldigt fint.
Ha en skön sommardag
kram meta

Mamma C sa...

Sommar är prio ett här med. Bloggen får man ta tag i på vintern. Finfina bilder som du tagit.
Kram Mamma C

Eva Lundberg sa...

Underbara bilder! Kul att kunna gå runt i en så vacker miljö och fota. Bra semestersyssla!

Marie-Louise Hallgren sa...

Denna underbara plats på jorden! Var där mycket när min son var liten! Fina bilder.....

lenaiwales sa...

Vad roligt att få se bilder från Ulriksdal, har aldrig varit där! Nu är jag tillbaka hemma i Wales och det är härligt!

Anci sa...

Åh, dit måste jag bara på semestern ! :)

Kramar
Anci

Hajan sa...

Jaa nu är det ju så att Bloggen är det enda jag har att sysselsätta mig med.
Så jag hälsar på och skriver några rader.

När jag var yngre hade jag också andra intressen.

ha det så gott önskar Hajan

Anci sa...

Nu har jag också varit där och så mysigt och fint det är där :)

Kram
Anci