måndag 7 juli 2014

Magiskt vacker och skön...






 
Sommaren fortsätter och den är stundvis magiskt vacker och skön. Cyklade runt med min dotter som var badsugen men det blev bara tårna som fick bada denna gången men nog så skön känsla bara det. En luftballong flög förbi ovanför oss och vi konstaterade att det stod tryckt Turkish Airlines på den och genast började vi skratta för tänk om de börjat flyga sina turister med luftballong Sverige-Turkiet nu :D En liten andfamilj kom simmande förbi men vi hade tyvärr inget gott att bjuda på sen började solen gå ner så vi hoppade upp på cyklarna och cyklade hemåt igen.
 Ha en fin dag alla!

6 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Visst har vi det härligt nu i sommmar sverige. Har heller inte tagit mig något dopp ännu mer än tårna hihi. Du undrade om mitt rostiga fat, har stått ute en hel höst/vinter och jag bara älskar det!
Ha d gott kram Arja

Fågel Blå sa...

Vilka underbara bilder du bjuder oss på,och visst har vi fått ett fint väder nu i Sverige,
Önskar dej en fin Sommarkväll
Kram Kathrine

Hajan sa...

Vilken underbar solnedgång Du har fångat. Tösen din vid vattenbrynet
är ju en John Baur fantasi, mycket vackert.

kram Hajan

Mamma C sa...

Ja, vilken dag det har varit. Stornjöt när jag äntligen slutade mitt jobb och fick gå hem.
Kram Mamma C

Hanna sa...

Vilka vackra bilder!

Fia sa...

Så vacker trolsk stämning i dina bilder, du fångar det där som man vill bevara innan det blir för mörkt ute ♥ Kram på dig! / Fia