tisdag 24 juni 2014

Ruggigt sommarlov...

 



 
Herregud så ruggigt väder vi hade i går! Trodde vintern var tillbaka. Sommarlovslediga ungar har det inte allt för roligt nu skulle man kunna tro men de anpassar sig lätt och bjuder hem sina kompisar till vår gamingcentral som vårt hem blivit ;) Tycker det är bra, då vet man var man har dem.  Önskar det bodde en Leila i mej så man stod där och bakade nåt gott till dem med men det blir mest fel då jag försöker så jag låter bli. Det här vädret ger mej i alla fall annan kreativitet jag skapar smycken, målar och fixar och fotar både det ena och det andra förstås.  
Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Vi har också så kallt & tråkigt väder nu. Yngsta sonen är hos kusinen & äldsta gör inte så mycket väsen utav sig. Jag jobbar fortfarande men längtar till semestern. Fina bilder, blev nyfiken på dina smycken du gör :O)
Ha d gott kram Arja

Fågel Blå sa...

Låter som ni har det supermysigt!
Och underbart vackra bilder du bjuder oss på!
Önskar dej en fin Sommarvecka
Kram Kathrine

Mamma C sa...

Ja, man undrar vart sommaren tog vägen någonstans. Härligt när huset är fullt av ungar.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Ungarna med kompisar trivs säkert bra där hos er även om du inte bakat något.
Tur för oss att du fotar för det är du så duktig på. Likaså med blommor, jag tycker så mycket om dina kransar!

Ha en fin dag!
Kramar
Cia