söndag 22 juni 2014

Midsommarsvila...






 
Midsommar en helg av fest, dans, blommor, godsaker men framför allt välbehövlig vila. Det där med dans var kanske överdrivet för vår del då barnen nu är i en ålder där det pinsammaste man kan göra är att dansa runt en stång när folk ser på  :) och jag förstår dem så väl då jag har inte riktigt kommit ur den åldern själv ännu ;D  Vi hade ändå en trevlig midsommar med vännerna och sen kalla dar med riktigt välbehövlig vila. I dag ska det fortsättningsvis vilas och lite skapas. Ha en fin dag alla!

6 kommentarer:

Karla sa...

Dans på midsommarsfton? Hmmm...jag blev lite andfådd för första gången...trots mina långa promenader med hunden...Tror du det kan bero på...åldern? ;-)
Ha en fin villodag idag,Karla.

HWIT BLOGG sa...

Hoppas du har haft en skön midsommar! Ja här har det varit lugnt...mest vilat och ätit gott!
Jättefina bilder du bjuder på...
Varm kram,
Titti

Mamma C sa...

Här har det dansats runt en gammal skottkärra ;), vi hade ingen stång att dansa runt.
Kram Mamma C

Meta sa...

En mycket vacker krans du har. Vackra bilder att njuta de sista timmarna denna helg
Önskar dig en fin vecka
Kram Meta

Fia sa...

Härligt med dans på midsommar, i år tog vi dock det lilla lugna pga valpen, så det blev stillsam middag o efterrätt + lite kubbspel o annat. Rätt skönt faktiskt;)Nu hoppas jag på lite mer soligt semesterväder! Kram fia

maria at inredningsvis sa...

Helt fantastiskt fina sommarfoton :) jag hoppas ni har bättre väder än här i GBG, sommaren tog tillfälligt avbrott tyvärr. Och på midsommar var vi på Amundön MEN det var kallt och blåsigt som attans...ingen höjdare haha

Ny post ute....underbara sommarsovrum att drömma om :)

Ha en härlig fortsatt vecka.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)