lördag 14 juni 2014

Den blomstertid...





 
Så var den här veckan med skolavslutningar över och det blev helg igen. Mina barn går på olika skolor så det är olika regler som gäller vid avslutningar, på min sons skola är inga föräldrar välkomna förutom då de går ut nian vilket min son gör om ett år, så i år slapp jag klona mej om man säger så ;) men nästa år ser jag fram emot. På dotterns skola däremot fick vi underhållning av duktiga mellanstadiekören där hon är med samt av några duktiga solosångerskor och musiker från högstadiet, sen en picknick i det gröna med föräldrar och elever och ja må då säga att jösses vilka roliga och trevliga barn och föräldrar det finns i den klassen, hon började som ny där i höstas men man känner sig så välkommen och babblar ihop som om man alltid känt varandra.
 Ha en trevlig lördag alla!

6 kommentarer:

Hajan sa...

Jaa, det är så härligt jag var
ju på studentfest i går och det
var toppen.
Ha det bra och vackra bilder som vanligt. Tusen tack

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är så fint på skolavslutningar och man vill ju så gärna vara med och då är det besvärligt om man har flera avslutningar samtidigt. Tur att det var olika regler på skolorna! Ha en fin helg!
Kram,
Regina

HWIT BLOGG sa...

Barnen är stora nu så det blev inga skolavslutningar detta år...
Vackra bilder du bjuder på, så fina!
Kram Titti

Nette Cecilia sa...

Hittade dig via bloggpartyt ser att vi har mycket gemensamt ,sömmerska som gillar att fotografera ,kan hända har hälsat på mig ,har det på känn men min tid har varit så upptagen det senaste året .Jag har ju 2 bloggar så titta gärna in till mig också ,kram Nettr

Mamma C sa...

Mina barn har redan slutat skolan. Men vår fina kusin tog studenten igår.
Kram Mamma C

G:a Affären sa...

Det måste vara skönt att gå på sommarlov och veta att det är en trivsam klass man återvänder till efter sommaren. Jag önskar alla elever kunde få känna så!
Bilden på stjärnflockan är magisk och jag ser små pärlor i silver!

Önskar dig en fin söndag!
Kram
Cia