torsdag 24 april 2014

Soligt, zonkat och blommigt...




 
Solen värmer på dagarna men ännu kommer frosten om natten. Är så glad att min vackra ros jag köpte på Ulriksdal i helgen klarade det. Den söta rosa småblommiga växten kommer också därifrån men vad heter den tro?  Dricker iste om dagen och försöker vara pigg, har drabbats av pollenallergi på "gamla" dar. Trodde man skulle slippa sånt när man aldrig haft det förut, förra året var det sonen som fick det och min sambo har alltid haft så jag känner ju till hur det är och nu går jag själv som en zonkad  trött zombie, tur det blir bättre om ett par veckor (säger de som vet).
 Önskar er alla en fin dag!

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad underbara bilder .Hoppas att du kryar på dej från din pollen allergi inte skoj.Ha en fin dag .Kramar Rita

Meta sa...

Ohh verkligen söt lite blomma du hittat. Den måste jag nog leta efter här.Jag gillar småblommiga växter till sommaren.
Önskar dig allt gott trotts snuveriet.
kram Meta

Mamma C sa...

Inte kul med allergi denna årstid. Hoppas det ger med sig snart.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Åhhh så fina bilder som alltid härinne,
Du får ta och krya på dej,
Bamse kramar Kathrine