söndag 23 februari 2014

Min skaparvrå...





 
Min skaparvrå den ligger i ett hörn av köket, där råder ständigt ett organiserat kaos. Här målas, tovas, tecknas, sys, papperspysslas, skapas på allehanda vis och spelas spel och för att inte glömma så äter vi ju här med :) Den är väl inte den snyggast och ser väl inte ut som jag egentligen skulle vilja men den fungerar ganska bra till många olika ändamål och här kommer ett fantastisk skaparljus in genom fönstren finns inget som ger mej sån skaparlust som solen som kikar in genom fönstren.
 Ha en bra söndag alla!

6 kommentarer:

Ninni sa...

Ser fantastiskt härlig ut tycker jag! Det gäller att ha prylarna lättillgängliga om det ska bli lätt att skapa:) Kram / Ninni ♥

Mamma C sa...

Ett toppenställe att kunna ha allt så lättåtkomligt.
Kram Mamma C

Viola sa...

En härlig vrå med supeläckra färger som alltid hos dig, min lediga måndag bjuder på sol och värme, det tackar man för, ha en fin måndag, kram

Meta sa...

För min del så låter detta helt underbart att ha en vrå där man är och kan se allt, bara det ger en massa inspiration känner jag.Tänk att varje dag se och få inspiration av det underbart
En så snygg stol du har på gaveln av bordet,
Ha en härlig vecka
Kram Meta

Hajan sa...

Det verkar inte vara något fel på
den platsen. den har du nog valt med omtanke.

G:a Affären sa...

Fastän jag har ett arbetsrum så hamnar jag oftast i köket, därifrån har jag mer koll över det mesta.
Där i din vrå har det säkert skapats mycket med tanke på allt fint jag sett. Härligt med mattan och stolarna! Jag hade ett par liknande när jag bodde i Schweiz, så fina.
Och nu börjar solen göra oss sällskap!

Kramar
Cia