söndag 26 januari 2014

Steampunk, choklad och viloläge...





 
Skönt med söndag och vila, har varit en intensiv helg så här långt. Snyggingen som pekar på dej är ju förstås dottern som var på maskerad i går och var så här steampunk-snygg :) Själv fick jag besöka akuten för en njurbäckeninflammation så jag känner mej inte på topp om man säger så, nu hoppas jag bara att medicinen ska hjälpa så jag slipper läggas in för intravenös medicin. Så i dag gäller bara viloläge och lite god schweizisk choklad som sambon hade med hem från jobb i Verbier i veckan.
 Ha en skön söndag alla!

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ta hand om dej vännen och massor av krya på dej kramar .Kramar Rita

Fågel Blå sa...

Åhhh stackars dej ta hand om dej,
Vila!!!!!
Så fantAStiska bilder på din dotter
KRamar Kathrine

Arja sa...

Halloj!
Vilka coola bilder på din dotter :O)
Usch & fy, nu får du ta det lugnt och ktya på dig!
Kram kram Arja

Hajan sa...

Det är jobbigt lilla vän, och ont
efter vad jag hört. Sköt om Dig nu.
Så glad jag blev däremot för din
dotter, jag har ibland undrat har de inga maskerader längre. Vet Du när jag var ung (83 år nu) så
hade vi ofta sådana fester. på 60-70 talet var vi gäng som hade
maskerader. Det fanns på De Geer
hallen här, men då var jag för gammal för sådant. Jag har ju
massor med ungdomar omkring mig,
men hör aldrig talas om Maskis.
tack för bilderna kram

Fru M sa...

Vilka vackra bilder, det där är inget vidare med njurbäcken inflammation. Krya på dig och hoppas på bättring snart!
Väldigt fin blogg!

Meta sa...

nej, det låter inte alls trevligt ta det lugnt och Ta hand om dig. Håller tummarna så du blir frisk snart.
Du har en häftig dotter och så fina bilder som vanligt. Här har jag pysslat med så där resultat kommer ut ikväll hos mig.
Ha en skön, så gott du kan; kväll
Kram Meta

G:a Affären sa...

Härlig tjej med steampunk stuk, så roligt med maskerad!
Däremot var det inte roligt att läsa om din inflammation...stackare.
Hoppas du kryar på dig och att medicinen verkar.

Varm krya på dig kram från mig!
Cia

Mamma C sa...

Hoppas medicinen börjat verka och du blivit bättre. Vilken cool och tuff maskeradkostym hon hade.
Kram Mamma C

Anci sa...

Oj, stackars dig ! Hoppas att du mår bättre snart. Krya på dig !!

Kram
Anci

Stefan Praetorius Naurin sa...

Supertuffa tjejen! Jösses det låter inget vidare Katta!