onsdag 4 december 2013

Vitt som snö...





 

Satt och tittade i gamla mappar och hittade så där tre år gamla bilder från advent. Så vitt jag hade det då, så olikt hur jag har det nu. Allt har sin tid och sin plats och jag tror på att man har behov av olika stilar och färger i olika perioder av sitt liv. Nu är jag ju inne på mer jordade färger, det ger mej ett slags lugn och ro en slags skön tyngd i tillvaron som jag tror jag behöver, allt det vita fick mej liksom att fladdra omkring men trots det kan jag ibland känna frid när jag ser vita hem.
Med detta vita inlägg önskar jag er en fin lillördag!

4 kommentarer:

Meta sa...

Du har så rätt i det du skriver.Så fina hjärtana var de i ull. Vill ha.
Ha en skön onsdag du med.
Kram Meta

hemma hos lilla mej sa...

Helt underbara bilder och massor av härlig inspiration bjuder du på duktig du är att alltid visa så mycket vackert .Ha en skön onsdag fina du .Kramar Rita

Fågel Blå sa...

Super fina bilder från dej!
Så mycket fint!
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Ha en fortsatt fin vecka. Nu blir det nog vitt ute snart enligt väderrapporten.
Kram Mamma C