torsdag 14 november 2013

Hos mej...






 
Hos mej lyser starinljusen både på morgonen och kvällen så här års, de ger mej kraft och styrka att starta dagen och ett lugn att varva ner till kvällen. Grått, mässing och blocktryck det är lite av en röd en röd tråd hemma hos mej nu. Tycker om såna här små ljusstakar för små julgransljus, gillar att samla dem på en bricka. Några av dem har jag fått andra har jag köpt men jag blandar dem hejvilt så som jag har lust med, tycker inte det gör nåt att de är av olika metaller.
Pom pom-bollarna kommer från Systrarna Voltaire.
Nu ska jag ge mej i kast med dagens projekt och önskar er alla en riktigt bra dag!
 

9 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fint och fina bilder.
Ha en fin dag !

Kram

Anci sa...

Så vackert det är ! Du tar så fina bilder !!
Jag gillar verkligen den blåa färgen i bakgrunden på din första bild. Vad är det ? Är det väggen eller något annat ?

Kram
Anci

Hajan sa...

Jag skall leta jag har någon liknande stake.
Måste finnas någon stans, men var. Man skulle aldrig
flytta , I vår om jag lever skulle jag vilja öppna
flera kartonger som står oöppnade sen jag flyttade hit, 3 år se.
Men jag saknar inget tycker jag.
kram Hajan

Meta sa...

Samma här, har fyllt på förrådet rejält, det går åt många varje dag.
Ser så trevligt ut hos dig.
Ha en fin torsdag
kram Meta

Arja sa...

Halloj!
Så fina bilder och ett mysigt inlägg! Gillar också dom små ljusen :O)
Ha d gott kram kram Arja

vita zara sa...

Hej Katta.
vill bara hälsa på dig och säga hej och ha det gott.
Vad fin muspekaren blev hos dig, en ros.
Kram Zara

Anci sa...

Jo, det är Ulriksdal !
Jag gillar fortfarande din underbara bild !! Vill också :)

Kramar
Anci

Fia sa...

Hur många bloggar man än kikar in på så hittar man alltid de finaste bilderna hos dig ♥ Så söt markör du har också! Kram Fia

Maliva`s verden sa...

Åh du er så kreativ og flink, nyyyydelige bilder som alltid. Go`lille lørdag til deg fra meg ;o)