torsdag 17 oktober 2013

Tioårsfniss bland röda Vildvinslöv...


 


 
De rödaste av löv den vackraste av årstid de mest rosa hösthortensiorna de vackraste av kastanjer och den fnissigaste av  tjejer.  Tycker Vildvinet är så makalöst vackert där det växer över hela tegelväggen. Kastanjer har vi plockat min oktoberdotter och jag och lagt dem i en skål min far en gång gjort av en sån där knota som växer på trädstammar. Har tyckt dessa skålar känts hopplöst omoderna ett bra tag men nu börjar de kännas de rätt igen.
I dag är det dotterns tioårsdag så jag hoppas hon får fnissa sig lycklig hela dagen.
Ha en bra dag alla!

5 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Grattis til din vakre datter og grattis til deg som tar så vakre høstbilder. Du er proff!!!
Ønsker dere en fin feiring.
Klem fra meg

Meta sa...

Gratulera dottern till sin stora dag! Såna skålar är härliga och så fint hantverk
Ha en fin dag
kram Meta

Ninni sa...

Så fina bilder, som vanligt:) jättefint med skålen och kastanjerna. Har en skål modell större,i mitt källarförråd, kanske dags att leta reda på den igen. Ha det bra, kram/Ninni ♥

Hajan sa...

Vilka fina bilder, och vilken under
fnissig tös på bild.
Ett fint foto objekt Du har hemma.
kram från Hajan

G:a Affären sa...

Men åhh, då vill jag säga ett stort grattis till din fina dotter även om det är långt i efterskott!
Och när jag ser henne fnissa så smittar det av sig. En härlig ålder....!

Tänk, jag gillar också knotskålarna, igen.

Kramar
Cia