måndag 21 oktober 2013

Galen pumpa....





 
Helt galen och elektrifierad ser den ut denna pumpa efter att jag gått lös med en skruvdragare (borr funkar säkert ännu bättre om man har en) och gjort hål i den, gröpte förstås ur den underifrån först av allt. I stället för levande ljus har jag lagt in en batteridriven ljusslinga vilket gör att pumpan varken smälter eller sotar. Led-ljusslingan fann jag på Granit för 69:- och den ska lysa i 90 timmar på två st AA-batterier, jag använder förstås laddningsbara som är bättre för miljön så räcker det ännu längre då de återanvänds. Så där galen elektrisk effekt blev det då jag fotade den i mörkret utan blixt men på sista bilden har jag använt blixt för att ni ska se hur det egentligen ser ut :)
Ha en bra ny vecka alla!

6 kommentarer:

Anci sa...

Kul idé och riktigt snyggt ! :)

Kram
Anci

Meta sa...

Häftigt, nåt att tänka på jag som har min på balkongen, få se om det blir någon till nästa helg.
Ha en fin dag
Kram Meta

Hajan sa...

Hur tusan kom >Du på detta, pumpan
blev ju som från en annan planet.
Jättefint , vad du kan.



kraisar från Hajan

Katta sa...

Hajan, ide´n har jag lånat av Martha Stewart ;)

Arja sa...

Halloj!
Vilken super bra ide med slinga i, skall jag komma ihåg.
Vilka vackra bilder på din dotter du tagit mot alla dom röda löven!
Ha d gott kram kram Arja

Mamma C sa...

Så Snyggt.
Kram Mamma C