söndag 1 september 2013

Efter regnet....








 
I går hade vi ett par riktiga störtskurar med regn det fullkomligt forsade nedför gatan och dånade i taket. Efteråt gick vi ut på en härlig promenad men frisk skön luft.
Måste ha varit hårt för rosorna med skurarna som kom men de verkar tåla både heta somrar och överdrivet mycket regn på en kort stund men de doftade ovanligt gott.
Eftersom jag kände mig lite hängig som den nedersta rosen i går siktar jag på att i dag nå upp till den översta i dag ;)
Första september och hösten smyger sig på oss i dag med små gula yrande löv runtom, ja så är det.
Ha en skön söndag alla!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder .Önskar dej en skön och soft söndag den första i september .Kram Rita

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Regnet öste ner på Öland oxå i går men det behövdes verkligen....underbara bilder du bjuder på kan riktigt känna regndoften o lite det där höstdoften som är så härligt kram från maja

Mamma C sa...

Hur vackra bilder som helst. Men där jag var kom det inget regn som tur är.
Kram mamma C

Fågel Blå sa...

Så vackert!
Suck!
Önskar dej e fin vecka
kramar Kathrine

Hajan sa...

Regnet ser ut som kristaller på
bladen. Lövet som ligger på marken tycker jag är riktig höst för mig.
Men den måste ju komma, det glömmer vi också snart.
kram