måndag 19 augusti 2013

LIten vild bukett....


 
En liten bukett i gröna toner av vilda blommor och lite plockat ur mina krukor i en liten vas pryder mitt köksbord i dag. Den nedre bilden hittade jag i mina mappar den är på min dotter som leker med en kastanj för ett år sen vid skolstart, i dag är det sista dagen på sommarlovet för i morgon börjar skolan för både sonen och dottern och för henne blir det dags för en ny skola och till största del nya klasskamrater så det är lite spännande just nu.
Ha en bra dag!

8 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Lovely foton!
Din dotter är så söt!
Önskar er en fin vecka
Kramar Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder .Söt dotter du har .Ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita ♥.

Meta sa...

Det måste inte alltid vara stora buketter. Så fint med de små söta. på en bricka.
Ha en härlig vecka.
Kram Meta

Anonym sa...

Fina bilder! Hälsa barnen lycka till imorgon från moster!

Anonym sa...

Hoppas det blir toppen för dottern i nya skolan eller med nya skolkamraterna.
Fin liten bukett.
Kram mamma c

Anci sa...

Dina buketter är alltid så vackra !

Kram
Anci

Hajan sa...

tösen verkade ha hittat en kastanj
eller hur.
Fina bilder som vanligt,
buketten så vacker på
silverfatet.

kram Hajan

Viola sa...

SÅ du gillar oxå orange och svart :) en del förfasar sig och andra älskar det men jag är så nöjd med mitt kök, bara lite kvar...lite fint marrakeshkakel ska det blir framöver, ha en fin helg i det fina vädret, kram