lördag 17 augusti 2013

Längtan att förändra och förnya...



 
 

 
Vilken skön sista fredag på sommarlovet vi hade i går, satt ute på stan och käkade sushi till middag vilket uppskattas förstås av alla i familjen men mest av den yngsta damen, herregud vad många sushi det ryms i den lilla kroppen ;) Men i dag startar vi dagen med smootie inomhus, känner verkligen att jag behöver en vitaminkick fast vi just haft en solig sommar.
Grått och kallt har det blivit så det blir till att börja vänja sig med att göra mysiga inomhus-saker.
Själv längtar jag efter att förändra och förnya hemma, oftast blir det nån ny kudde eller gardiner eller nåt som målas om men i år känner jag för större förändringar vet inte var eller hur jag ska börja bara så vi får se var detta slutar :)
Ha en skön lördag alla!

3 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Låter som en härlig dag!
Och smoothie är så gott!
Och nyttigt!
Brukar göra på Hallon Papaya och banan,
Ha det så fint!
Kramar Kathrine

Anonym sa...

Vilken mysig dag ni hade. Här där jag är skiner solen fortfarande. Vi ska snart gå till poolen och ta ett sista dopp.
Kram mamma c

Hajan sa...

Hur skall lilla gumman ändra nu, denna gång. Du har ju så jättefint
och smakfullt. Det på är en fröjd
att hälsa på, i ditt vackra hem.

kram Hajan