torsdag 25 juli 2013

Sommardagarna som gått...










 
Veckans livstecken här på bloggen. Bilder som spretar åt olika håll precis som våra semesterdagar gör med långa lata förmiddagar är det på eftermiddagen och kvällen det händer sker ;)
bild:
1. Små hängvaser med blommor jag har hängande ute.
2. En god väns koloni på väg att bli till.
3. Min Myrten har flyttat ut i sommar och mår excellent där ute.
4. Ena flygeln på Kina slott.
5. Cousin It (eller överblommad Clematis).
6. Söt vintagekopp som fick följa med till stan från landet.
8. Magiska rosor.
9.Vackert nött handtag.
10. Kina slott igen.
11. Chokladblomma.
Önskar er alla en riktigt fin dag!

8 kommentarer:

Meta sa...

Så underbara bilder jag ryser. Rosen är bedårande. vet du vad den heter????
Skulle passa bra i en rostboll jag har, om den inte blir för stor.
Ha en härlig fortsättning på sommaren
Kram Meta

Katta sa...

Tyvärr Meta, jag vet inte vad den rosen heter men skulle själv gärna veta.

Arja sa...

Halloj!
Härliga bilder du bjuder på.
Önskar dig en fortsatt skön sommar.
kram kram Arja

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh så vackra bilder jag ryser, du är så duktig att fota!
Önskar dej en fin Dag
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Superfina bilder, har själv choklad blomman i år. Vilken blomma det är. Växer så det knakar i krukorna.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Jättefina bilder! Vad kul att Myrten klarat sig!
Inger

Fia sa...

Alltid lika vackra bilder ♥ Underbar inspo ger du..! Ha en härlig helg! Kram fia

Hajan sa...

Kommer som vanligt och hälsar på,
måste ju kolla om jag missade något
förra gången.
Jag förstår inte hur Du gör så det bliver så vackert.
Det ät väl det som vi andra saknar. tyvärr. En stor kra från Hajan