söndag 21 juli 2013

Sagolik Fuschia...



 
En sån där blomma som jag förut aldrig gillat är Fuschia. Kan inte riktigt säga varför jag tyckt så men tittar man närmre på den så här så kan man väl inte annat säga än att vist  är den vacker ju!
På närmre håll är den helt enkelt sagolikt underbar. 
Här blåser det kraftigt i dag men solen skiner och sommaren i stan är rätt skön just nu lite mindre folk, lite lugnare, lite tystare och framför allt mycket mindre bilar man riktigt njuter.
Ha en trevlig söndag allihopa!

6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh så underbart vacker denna blomma är
Önskar dej en fin Kväll
Kramar Kathrine

Meta sa...

Det är som små prinsessor som dansar runt.de är sååå fin Härligt att vara på banan igen och få se alla fina inlägg.
Ha en fin måndag
Kram Meta

Home2tiny sa...

Så vacker o såå underbar blomma. Fina bilder. Kramisar Tina

Mamma C sa...

Ja tittar man nära på denna blomma så är den underbart vacker.
Kram Mamma C

Hajan sa...

Visst är blommorna underbara, Du har fotat så fint som vanligt.
Visst ser de ut som feer, eller dansöser blommorna tycker jag.
kram

Viola sa...

ÅHHHHHHH min favorit, min farmor hade gröna fingrar och varje sommar hade hon ett jättefönster fullt med dessa raringar i alla möjliga rosa och lila nyanser...Kristi blodsdroppe som hon kallade dem...ha en fortsatt fin vecka, kram