torsdag 18 april 2013

Soft sneakpeak...





 
I dag blir det några softa sneakpeak bilder från mitt enkla ostylade hem ;) De söta fötterna i fåtöljen i spegelbilden tillhör min dotter. Här får man så klart lägga upp sina trötta fötter och låna mammas laptop efter en tröttsam dag. Vill bara säga ett stort tack för alla snälla kommentarer jag får av er här om mina bilder, ni ska veta att jag växer inom mej av det.
Önskar er alla en riktigt bra dag!
Eng...
Some soft sneakpeak-pix from my unstylished home today. The cute Little feets in the armchair in the mirror belongs to my daughter who´s sitting relaxing with mum`s laptop after a tiring day in school. wish you all a nice day!

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder från ditt rum.Ja i dag regnar det hos mej.Hoppas att du får en skön torsdag vännen.Kram Rita ♥

Mor Inger`s hus sa...

For en herlig blogg:)

Jeg både følger deg, og legger bloggen din i bloggrullen.

Gleder meg til flere vakre bilder hos deg

:) Inger

Karla sa...

Jätte fina detaljer, tycker jag!
Ha en solig dag idag,Karla.

Meta sa...

Vad fin rosenkudden är.. i like.
Ha en fin dag
kram Meta

Hajan sa...

du lilla duktiga flicka,
ha nu en bra helg
önskar Hajan

Mamma C sa...

Du visar alltid härliga, fina och vackra bilder i dina inlägg.
Kram Mamma C