onsdag 17 april 2013

Frodas...





 
Frodas av blommor gör det på den här plantan och man blir lite glad av den, kanske inte så lite heller :) nu har den i alla fall fått flytta ut. Den där kommande våren som jag tjatat om regnade visst bort men i dag har solen hittat sig fram igen, hurrey! Längtan är stor efter glass och uteserveringar  just nu men jag får väl ge mej till tåls ett pyttelitet tag till eller kanske rent utav smygstarta för de har ju börjat plocka ut stolar och bord på stan. Ha en fin dag!
So many flowers on this Helleborusplant that it makes me smile of happines. Sun is shining and im longing for spending time at out door cafes. Hope you all have a nice day!

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Tänk att fina blommor gör bara så himla mycket .Underbara bilder.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

Fågel Blå sa...

Åh låt solen skina, och vad härligt med mysiga uteserveringar,
fin din blomma är,
Ha det så fint
Kramar Kathrine

Meta sa...

Det är en sån vacker blomma som jag blir såå glad över.
jag tycker att du har så fina och klara bilder. det måste nog bli en ny kamera här snart.
Ha en fin kväll.
Kram Meta

Hajan sa...

Ja det är så vackert hos Dig,
Din mörka bakgrund får ju fram
alla blommor i en annan dager.
Underbart tycker jag.
Skulle kunna bli jättefina gratulationskort.
Jag ser att Meta vill ha en ny kamera, vem vill inte det.
Men kära nån jag är 82 år, det är
ju inte klokt. Det kan man inte..

tack för dina fina bilder i alla fall
kram Hajan

Blan betong och gammeldags pioner sa...

jisses vilka vackra inspirerande bilder...julrosen är bara sååå vacker.....för att inte tala om snödroppen i föregående inlägg...finns det något vackrare är vårblommor??????? man blir ju varm i hela kroppen!!!!! Ha nu en underbart härlig fortsatt vecka kram från Maja