tisdag 5 mars 2013

Vårljuset...



 


 
Vårljuset har  kommit tillbaka och det är så välkommet. Lite pulande med påskpyssel har påbörjats under helgen här hemma. En liten enkel påskkrans av Vide där kvistarna är lagda omlott och böjda till en ring lite waxblommor nedtill (Fresian däremot håller inte länge bara lagom länge till en bild). Den lilla  tygkängan i mitten är väl lämplig för en riktigt liten häxa ;) Sen står det nya påskägg på tur att skapas, funkar min ide får ni se den sen.
Light of spring is here again and that feels awsome. Been soing some little easter decorations like this simple wreath of willow. Some new easter eggs is the next thing to do and if my plan with them works alright I´ll post them for you some day.

8 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Ohh så fin krans med viden
Ska jag nog försöka mig på att göra
Spännande med dina ägg,hoppas vi får se dem
Ha en bra dag

Anonym sa...

Tycker jättemycket om din krans!

Inger

Line sa...

Tjingeling Katta! Så härliga bilder och kransen är såååå fin. Kikar runt hos alla "gamla godingar"...skönt att vissa delar av blogglandia är sig lika. Försöker väcka liv i min gamla blogg, kika gärna in. KRAMEN

Petra Eriksson sa...

Åh så härliga bilder! KRAM Petra

Fågel Blå sa...

Undrebara bilder rån dej, du är en mästare på att får till det!
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Visst är det skönt med vårljuset nu. Jag har ljust när jag sticker till jobbet och ljust när jag cyklar hem. Det är helt underbart, tänk vad man har längtat. Nu får det inte bli något mera bakslag. Kransen var jättefin som du gjort.
Kram Mamma C

kråke sa...

Härlig bilder och så vacker krans:))

kram på dig!

kråke

Högagärde sa...

Så söt krans. Vide är både vackert och användbart. Nu börjar det verkligen klia i pysselfingrarna och jag laddar jag med.
Kram Elisabeth