måndag 25 mars 2013

Inga påskblommor...





 
Den ovanligt kalla våren ställer till en del problem. Hade planer om att ha lite fina påskblommor ute i krukor och fat i år till påsk, hade skissat på en hel del ideer jag ville göra verklighet av men det känns inte som nån bra ide just nu. Tur man kan ha blommor inne :) Önskar er en bra dag!
Still a very cold spring here in sweden and no chance yet to keep flowers outdoors and I who was planning to do some nice easterdecorations with flowers but I´ll guess thats have to waite.
Have a nice day everyone!

6 kommentarer:

Meta sa...

Vilken söt krans av vide det får jag nog försöka med.
Jättefina bilder som alltid
Ha en fin Påsk
Kram meta

Mamma C sa...

Blommor utomhus det får vi allt vänta med ett bra tag till verkar det som.
Kram Mamma C

Arja sa...

Halloj!
Kylan håller i sig, jag skall plantera lite idag. Men blir att ta in varje kväll och så får det bli!
Är ni friska ännu? Yngsta sonen har influensa & äldsta fick feber inatt. Han hann vara i skolan 1 dag, trist men man kanha det värre intalar jag mig hihi.
Ha d gott kram Arja

vita zara sa...

Hej katta.
Har ni kallt väder där nere för årstiden?
vad vackra ägg du har gjort med rosor, woooooooooooov!!
Vill ha!!
Men tills vidare får jag nöja mig med vanliga kokta ägg.
Det är verkligen underbart vackert med blommor, det är nåt jag saknar där jag bor, tillgången till blommor, för jag måste åka många mil om jag ska köpa blommor.
Men annars saknar jag inget.
Önskar dig allt gott.
Du är jätteduktig som florist.
Kram Zara

Anci sa...

Vackra blommor !
Jag önskar dig en fin dag också.

Kram
Anci

Mycket annat & lite betong sa...

Så synd, jag hade gärna velat se dina påskblommeidéer!
Men det var vackra blommor inomhus.

Glad Påsk!
Kram Agneta